type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Меню

Wednesday, February 5, 2014

Käisime eelmisel nädalal Pirke'ga iiri pubis söömas. Pirke'l (mu soomlasest sõbranna, Seduction'i manager) oli nimelt jube siidri-isu ja neid kohti, kus siidrit pakutakse, pole siin just palju. Too iiri pubi on üks neist vähestest.

Kui lauda istusime, ulatati meile "меню". Justnimelt! Venekeelne menüü! Me mõlema esimese reaktsioonina langesid me käed risti lauale, pea käte peale. Teenindaja sai oma veast kiiresti aru ja tõi meile inglise keelse variandi. Isegi siin? Isegi IIRI pubis? Oeh...

Hiljem vurasin massaažisalongi. Ooteruumis venelasi nähes tundsin tuska. Neile, kes ooteruumis, lisandusid õige pea ka nende sõbrad tänavalt ja kohutavalt vali venekeelne jutt läks kohe lahti! Selgitasin neile siis, et vaikus oleks antud olukorras kõige viisakam abinõu, sest inimesed on tulnud siiski massaažisalongi lõõgastuma ja tukastama ning kõvahäälne jutt võib neid häirida. (Olin selle selgitustööga päris kimpus, sest kuigi ma tean sõnu "массаж", "спать" ja "тихо" ei oska ma neid kuidagi arusaadavaks lauseks formuleerida). Meenus viimatine massaaž, mida meil sõbrannaga täiel rinnal nautida ei õnnestunudki, sest üks vene perekond jutustas kõva häälega ooteruumis, samal ajal, kui teisele vene seltskonnale tehti massaaži ja masseeritavad ei suutnud oma oigeid kuidagi vaka all hoida.

Kui aga lõpuks minu kord kätte jõudis (ja ka nende venelaste oma) ei suutnud tai massaažineiud ära imestada, et miks küll see vene mees täna kõva häälega ei oiga ega häälitse, eile oli ta seda ju ometi teinud? Tundsin, et sain oma selgitustööga siiski hakkama.

Enne pubikülastust ja massaažisalongis löötimist olime Pirke'ga turistid üheks päevaks. Rentisime tuk-tuk'i ja käisime ilusaid vaateid nautimas:



Täna oli aga täiesti venelastevaba ja natuke ajalooline päev. Käisin oma esimeses taipoksi trennis. Kirjutan sellest aga pikemalt siis, kui ma vähemalt kuu aega vastu pean. Muidu on nii, nagu nende joogapiinadega, et kaks korda käin, kuulutan kõva häälega ja siis jätan pooleli. Treeneri kolm õpetussõna on aga meeles: 

1. เรียน ehk "õpi";
2. รู้ ehk "tea" ja
3. ทำได้ ehk "suuda".

Ma siis õpin nüüd.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP