type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Veel yks toidupilt

Thursday, February 27, 2014


Eesti toidu pilt, loomulikult, sest emme tuli kylla! Niisiis valmistasin endale hommikus88giks Karjala pirukaid munav6iga ja singi- juustu v6ikusid mustal leival. P2ris h2sti maitsesid, aga miskip2rast maitsevad kodus hoopis paremini. Olen seda varemgi m2rganud, et nii m6nigi kodumaine h6rgutis kaotab siin oma maitse v6i maitseb teistmoodi...

Omaette symboolne on see v6ikupilt aga ka sellep2rast, et lugesin emme kaasatoodud eestikeelsest ajakirjast m6tlemapanevat artiklit gluteiini kohta. Ma olen varemgi saias88misest periooditi loobunud, sest igap2evaselt saia 6gides paisun ma kui 6hupall. Leiba olen seevastu syytukeseks pidanud. Selgub, et asjata, sest ka leivateol kasutatakse nisujahu. Ma olen kyll viimane viimane inimene, kes toiduga pirtsutamisest aru saab ja ma pean gluteiini-, laktoosi-, proteiini- jms talumatuid p6hjanaabreid veidrikeks. Aga alates t2nasest vaatan ma saia- ja leivatooteid teise pilguga. Sest miks on nii, et kui ma varem s6in kolm korda p2evas riisi, pysis kaal endiselt seal, kus ma tahtsin, et ta pysiks, aga nyyd, kui riisi on mu toidulaual v2hem ja saia rohkem, teeb kehakaal seda, mis tahab? (Enamasti vastuolus sellega, mida MINA tahan). Ja miks olen ma pidevalt v2sinud ja stressis? Ja miks t6useb kodus k2ies alati kehakaal, kuigi ma s88n ju K6IGEST leiba? Jne. Ma arvan, et vastus v6ibki peituda gluteiinis. 6igemini sellest loobumises.

Sellep2rast ongi see pilt siin symboolne. Ma l2hen teistsuguste (hommiku)s88kide peale yle ja vaatan, mis saab. Kui ei miskit, 6gin saia edasi. Kui aga olemine tuntavalt paraneb, ytlen saiale ta-daa!!! Makarone s88n aga ikka. Ja pelmeene. Sest need gluteiiniroad ei satu mu menyysse just tihti.

P.S. Ma olen nyyd samuti 6unaperekonna liige! Ja hetkel ei r22gi ma toidust. Apple'ist r22gin. Mul on nyyd p2ris oma iPad Mini ja sellega ma praegust postitust ka tipin. Ainult t2pit2hti pole ma siia veel tekitada suutnud.

28.02.1014:
P.P.S. Pildi üleslaadimisega õunapoiss hakkama ei saanud, selleks pidin ikkagi tavaarvutisse tulema. Ja tänases (emme hotelli) hommikusöögilauas ei puutunudki ma saia-leiba (ega ka viinereid), kuigi kiusatus oli suur!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP