type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Aga miks minu NAINE...?

Thursday, February 20, 2014

"Aga miks te minu naist niimoodi kohtlete?", küsib klubiuksel farangist mees oma taist kaaslasega.
"Mis mõttes niimoodi?", küsin ma imestunult ja lisan tai poole pöördudes: "Teie ID-kaart, palun!"
"Novot, seda ma silmas peangi! Miks te peate tema ID-kaardi iga kord hoiule võtma, ma käin siin iga päev ja..."
"Aga vaadake, meil on ühesugused reeglid kõigile," selgitan. "Me ei saa ometi reegleid teie järgi muuta!"
"No olgu pealegi," pobiseb mees ning küsib hinda.
"800 bahti," vastan (see on siis 400 tema ja 400 tema kaaslase eest).
"Aga mu naisel on ju 75% soodustusega (naistele mõeldud) flaier?", imestab farang.

No mis ma teen sellises olukorras? Kuidas ma talle küll selgitan, et senikaua, kuni tema "naise" ID-kaardil ilutseb "mister" korjame me turvalisuse huvides* tema ID-kaardi, et pahanduste tekkimisel teaks, kellega tegu ning et sel samal põhjusel maksab tema "naine" just nagu mees!

Oeh.

Üks illustreeriv video ka:


*Ladyboy'd on paraku väga konfliktsed ja sellest meil ka sellised reeglid.

1 comments :

Anu February 4, 2015 at 9:11 PM  

Hahaa, väga hea laul! :)

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP