type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Joogapiinad

Monday, April 30, 2012

Sõbranna on mind korduvalt joogasse meelitanud. Ma nihverdasin alati ära. Peamiselt vist sellepärast, et ma ei näe joogat, kui sporti. Või vähemalt mitte kui sporti, mis mind paremasse vormi aitaks.

Mingi ime läbi õnnestus sõbrannal mind aga ühel pühapäeva õhtul joogasse kohale vedada. Oleks ma vaid teadnud, et tegemist on tapva kogemusega! Või noh, peaaegu tapva.

Jalutasin pahaaimamatult palavasse* joogaklassi sisse. Treener saabus, venitasime end tema juhendamisel ühes ja teises suunas. Paari esimese harjutuse järel hakkas pilt palavusest ja pingutusest vaikselt taskusse kukkuma. Haarasin veepudeli järele, mispeale õpetaja teatas: "Peale SOOJENDUST nüüd küll vett ei joo!". Appikene. Ma suren maha ju!

Ei surnud. Kangutasime end muudkui edasi. Et treener rääkis väga palju ja arusaamatu aktsendiga, lülitasin end ühel hetkel lihtsalt välja. Jälgisin ja kopeerisin teiste liigutusi. Tõele au andes rohkem küll istusin oma joogamatil. Pilt tahtis PIDEVALT taskusse kukkuda. Ja iiveldama ajas ka. Lõpuks lubati isegi vett juua ning tunni teise poole harjutused olid õnneks peamiselt matil. Vajasid pisut vähem pingutust, aga olid samas oma pidevate kordustega pisut tüütud.

Teise joogatundi läksin ka. Selleks korraks ajas mind juba muigama, kui keegi uustulnuk paari esimese harjutuse järel veepudeli järele haaras. Kes siis SOOJENDUSE ajal vett joob?

Illustratsiooni autor: www.hagithash.com

*Tegemist on Bikram joogaga, mida harrastatakse palavas ruumis. Tohutu kuumus ja joogaasenditega kaasnev (lihas)pinge tekitab minestustunnet ning ajab iiveldama.

P.S. Vorm veel paranenud ei ole. Tuleb edasi piinelda.

6 comments :

VIper May 5, 2012 at 2:17 AM  

mu arusaamist mööda peaks treening (olgu või male) siiski meeldiv kogemus olema...

Maili Kangur June 4, 2012 at 12:04 PM  

kuidas võtta! minule ei ole spordiga tegelemine eales konti mööda olnud, aga ma olen õppinud näiteks jooksmist nautima! kooliajal oli see tõeline õudus, olin kõigis mõõduvõtmistes viimane ja "pistma" hakkas esimese 10 sekundi järel. nüüd jooksen vabalt niikaua, kuniks kõrvaklappides head muusikat jätkub!

Maili Kangur June 4, 2012 at 12:07 PM  

ma naudin sporditegemisele järgnevat enesetunnet ja kaalukaotust tunduvalt rohkem, kui protsessi ennast.

seganerebane June 18, 2012 at 11:41 PM  

Kuule, Eestis sellist joogat veel ei tehtagi. Siin peaks peale minema küll, saunarahvas ju!

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP