type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Parim ost eales!

Friday, April 20, 2012

Viimasel ajal on ema mulle Skype'i kõnede ajal oma uusi oste tutvustanud. Riisiaurutajat, aasia toidu kokaraamatut jne. Vihjeks sellele, et kui ma koju lähen, võiks tai toitu küpsetada. Olen Zadile maininud, et kui me nüüd ükskord Eestisse sõidame (millal see küll juhtuma saab!?), peab ta tai toitu valmistama. Mispeale tema alati korrutab, et ta ei oska mitte midagi peale kiirnuudlite ja omleti teha! Novot.

Jalutasin ükspäev kaubanduskeskuse toiduosakonnas, ladusin ostukorvi söögimaterjali ning mõtlesin, kust täna õhtuks riisi saaks? Reeglina me nihverdame mõnest kõrvalkorterist. Nendelt, kellel on riisiaurutaja. Meil aurutajat ei olnud ning ühel korral üritas Zad potis riisi keeta, teisel korral mina, tulemus oli mõlemal korral söömiskõlbmatu. Jalutasin siis seal keskuses ja mõtlesin, et kuna me sööme riisi niikuinii iga päev, siis ostan lõpuks selle riisiaurutaja ära! Ostsingi!


Raudselt üks parimaid oste eales! Nende päevade jooksul, kui riisiaurutaja kodus olemas olnud, on Zad IGA PÄEV erinevaid ülimaitsvaid tai roogi meisterdanud! Nüüd küsib mult, mida ma järgmiseks proovida tahan. Väidab, et see on talle esimene kord kõiki neid kohalikke hõrgutisi valmistada, aga ma miskipärast väga kahtlen selles.

Näed siis! Oli vaja vaid riisivalmistamine võimalikult lihtsaks teha ning tai toidud valmivad imeväel! Olen väga rahul! Loodan vaid, et kui ma jälle oma sea ja kartuliga lagedale tulen, leidub ikka mõni sööja ka.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP