type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kuldse Draakoni lugu

Sunday, April 15, 2012

Selle tüki pealkirjaks võiks vabalt olla "Ühe töökoha saamise lugu", aga praegune kõlab ilusamalt, pealegi on põhjust ka.

Asja juurde. See ei ole kindlasti mingi saladus, et ma uut tööd ihalenud olen. Paljudel erinevatel põhjustel, millest ma kindlasti ka eraldi postituse teen.

Kohe järgmisel hommikul pärast seda, kui ma uue läpaka omanikuks sain, kammisin usinalt töökuulutusi läbi ning leidsin paar paljutõotavat, mis olid just samal hommikul üles laetud. Isegi farangidele mõeldud ja isegi tööluba lubati jne (kõik töökohad on siin muidu ju "Thai nationality only"). Saatsin hinge kinni hoides CV-sid.

Sama päeva hilisõhtul sättisime end Zadiga Karoni randa Som Tami salatit sööma. Istusime juhuslikult kultusliku Kuldse Draakoni kõrvale ning lahkudes pakkus Zad, et me võiksime talt midagi soovida. Mõeldud-tehtud!

Järgmise päeva hommikul helistati tööintervjuu asjus! Järgmise päeva õhtul müüsin mühinal Open Bar pileteid! Pole vist vaja mainidagi, et tollesama draakoni juurde läksime me tagasi veel päris mitmel õhtul, ebausus, et ta aitab mind uuele ametikohale. Aitaski! Läbisin tööintervjuu, proovipäevad, ooteaja ning sain pakkumise asuda 1. aprillist tööle.

Tööst endast ka: mu tööandjaks on Austraalia firma Ezystays ning mu töölaud asub ühes Phuketi hotellis. Minu ülesandeks on võtta vastu kõik ülisoodsa erituusikuga tulnud austraallased, jagada neile eripakkumisega kaasnenud tasuta nänni ning selgitada, et kui nad loovutavad tunnikese oma puhkusest meie müügiinimestega kohtumiseks, saavad nad ka tulevikus ülisoodsalt reisida! Asi toimib lihtsalt öeldes niimoodi, et kohtumise läbinud turistil on võimalus maksta teatud summa, mis tagab talle liikmestaatuse ning ligipääsu Ezystays broneerimissüsteemile, milles on üle 3000 hotelli üle kogu maailma. Hotellide hinnad on tavapärasest tunduvalt odavamad.

Siin on nüansse veel palju, aga ma ei taha seda postitust väga keeruliseks ajada. Tegemist on pisut sama teemaga, mida ajavad kõik puhkuseosakutega (Timeshare) tegelevad firmad, aga samas ei ole ka. Kes täpsemini teada tahab, küsigu mult otse järele.

Lihtsatest ja arusaadavatest asjadest niipalju, mul on päevas kaks lühikest vahetust (08-11 ja 16-18), 6 tööpäeva nädalas (nagu enamus ametikohtadel Tais! 5-päevased töönädalad on luksus!) ning töötasu saan vastavalt sõlmitud kohtumistele ja müügitulemustele (ehket palka jälle ei ole, aga mulle lubati ulmelisi tulemustasusid, mis on juba kahjuks ulmeks osutunudki).

Ma olen Karoni draakonile väga tänulik, sest sain, mis tahtsin! Varahommikused ärkamised, et nautida hommikust karget õhku ja pikalt päikeselist aega. Töögraafiku, mis aitab mul enda tegemisi paremini struktureerida. Piisavalt vaba aega, et käia rannas ja trennis ja...! Kõrgemad tulemustasud, kui Open Bariga. Töölaua! Jne.

Etterutates olgu öeldud, et need varajased ärkamised on ikka tõeline ora tagumikus! Ja loomulikult olen ma juba ka kõige muu soovitu ja loodetuga vastu pükse saanud, aga sellest ma veel kirjutan.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP