type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Songkran 2555

Thursday, April 19, 2012

Pika jutu vahelduseks natuke pilte ka! 






Seekordse Songkrani ajal sain proovida pickup'iga ringisõitmist! Lõbus oli! Natuke tüütu ka, sest tohutu möllu tagajärel tekkinud liiklusummikutes passides sain paaril korral pangetäie jääkülma vett kaela. Sõitvasse autokasti on sihtimine nimelt pisut keerulisem, seisvast autost aga põgeneda ei saa. Ma tean, et paljud armastavad jääkülma vett kasutada ja ma tean ka, et kui Songkrani ajal juba nina uksest välja pistad, ei tohi ka pahandada, kui keegi jääkuubikuga näkku virutab, aga tegelikult ei teeks mõningad reeglid üritusele paha. Eriti kuna teine ämbritäis külma vett sadas mulle kraevahele siis, kui Päike juba loojas ning ma ilmselgelt külmast lõdisedes autokastis kössitasin. Relvad olin juba kõrvale asetanud. Järgmisel korral peaks ehk valget lippu lehvitama, et: "Hei, ma annan alla!"

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP