type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kõrb

Wednesday, April 20, 2016

Meil oli Olgaga möödnunud laupäeval järgnev telefonivestlus:
- "Tsau, Maili, millega tegeled?"
- "Tead, ma leban lihtsalt voodis. Olen nii väsinud, sest... nii palav on!"
- "Oh, ma tean! Käisin just Phuket townis autokoolis ja mõtlesin sulle pärast seda helistada, et äkki oled läheduses ja saaks kokku. Aga nii palav on, ma ei suutnud, tulin koju ära."
- "Just! Ma mõtlesin, et lähen täna wakeparki varem, kui tavaliselt, et ehk ei kõrveta Päike veel nii hullusti, aga juba kell 9 oli väga kuum! Wakepark oli hooldustööde tõttu suletud ja sõitsin ka Phuket towni, et oma motikat parandada ja paberimajandusega tegeleda. Tahtsin hiljem ostlema minna, aga no ei suutnud! Läksin hoopis massaaži, mõtlesin, et tund aega lõõgastust-uinakut ehk aitab, aga ei midagi! Olengi nüüd kodus ja lihtsalt leban."
- "Jaa! Ma käisin just väljas oma rollerit pesemas, see võttis ehk 15 minutit, aga olen totaalselt läbi!"

Nii palav on, et...
  • Ärkan hommikuti mõnikord enne äratuskella. Umbne on ja keha sügeleb. Tavapärasele tualetitiirule järgneb reeglina ka veetiir, joon köögis enne voodisse naasmist klaasikese vett.
  • Meiki tehes pean vahepeal salvrätikuga näo pealt higi ära tupsutama.
  • Olen paaril korral ENNE jõusaali minekut dušši all käinud (pärast jõusaali loomulikult ka), sest mööda higist kleepuvat ihu ei saa trenniriideid lihtsalt selga.
  • Kui motikas mõnda aega Päikese käes pargib, on hiljem sellele istuda oi, kui valus!
  • Ma saan esimest korda aru, mida tähendab "sellise palavusega ei tahagi süüa". Ma alati kadestasin inimesi, et tulevad sooja kliimasse ja boonusena kohe salenevad ka, sest lihtsalt ei tahagi süüa! Kui ma neil päevil toidule mõtlen, kuvavad mu silme ette enamasti värske kurgi viilud! Vedelikupuudus? Võimalik, kuigi üritan vett juua piisavalt. Tervislikuma elustiili vili? Võib ka olla, sest kui ikka korralikult trennis käia ja vaeva näha, ei tahagi seejärel end raske toiduga koormata. Lihtsalt ongi liiga palav? Mhmhh.
  • Kasutan pesemiseks jääkuubikuid! Tihtipeale pesengi siin jaheda veega, nii jahedaga, kui parasjagu duššist tuleb. Nädalavahetuseti voolab aga miskipärast vaid soe vesi. Selliseks puhuks olen oma sügavkülma jääkuubikutega varustanud ja tõmban end pärast sooja dušši kuubikutega üle! (Näo turgutamiseks on jääd mõnusalt värskendav igal ajal kasutada).
  • Igasugune "kuumavarustus" on vägagi omal kohal - korralikult kattev riietus, mütsid, päikesekreemid jne. Ja liigne veejoomine ei ole lihtsalt võimalik! Kogu aeg võiks igaks juhuks rohkem juua!
  • Ma... (kujutan juba ette, et kui vihmahooaeg pärale jõuab, ei suuda end ära kiruda, aga...) ootan vihma! Selliseid mõnusalt tumedaid, pakse vihmapilvi lendab aeg-ajalt üle küll, aga ühtegi piiska ei tule!
Mis see temperatuur on siis? "+33, aga tundub nagu +40", teatab AccuWeather.com. (Tallinna kohta näitas täna, et "+3, aga tundub nagu -4". Jah, ei?).

Selline oli siin ükspäev ühe vähe pilvisema päeva temperatuur.

Selline on praegu. Öö juba käes, aga endiselt soe.

P.S. Ma üldse-üldse ei kurda! Armastan Päikest ja palavust ning minu pärast olgu alati pigem kuum, kui külm. Kirjeldasin lihtsalt praegust igapäevaolukorda.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP