type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kaugele kajavatest skaibikõnedest

Wednesday, March 2, 2016

Täna ma sain aru küll, miks mu Saksa naabrid oma skaibivestlusi nii valjuhäälselt peavad. Helistasin nimelt vanaemadele ja et internetiühendus oli ülimalt kehv, pidin esiteks üsna mitu kõnet võtma, et üldse "pärale jõuda", teiseks korduvalt "Hallo, hallo, kas kuuled, kas kuuled? Hallooo!?" karjuma ja kolmandaks (et vestlusest pool hakkiva ühenduse tõttu kaduma ei läheks) ka jutuajamise keskel ja lõpus häält tõstma.

Entschuldigen Sie bitte, kallid naabrid! Mõistan-mõistan.

Hahaha! Kui ma otsisin postituse juurde illustreerivat pilti, jõudsin SELLE postituseni! Milline kena kinnitus sellele, et ma ei ole ainus, kes Tai internetiga kimpus on/oli. (TEGELIKULT on Tais minu hinnangul internetiga kõik korras, lähimineviku reisidele (Saksamaa, New York, Sitsiilia) mõeldes kindlasti!).

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP