type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kaadreid

Sunday, March 6, 2016

Nagu ma varemgi mainisin, pilte jõuab alati teha, ja mõned järjekordsed kaadrid on siin:

Veel üks väike pilguheit mu tööalastesse tegemistesse.

Kui ma voodis kõhutades kardinat paotan, avaneb mulle just selline vaade. Ja see aknast paistev majake on tühi, seega minu magamistuppa keegi ei piilu (v.a. linnud ja liblikad ja muud ringi lendavad tiivulised). Idüll!

Hoolimata sellest, et siinsed wakepark'id on kallid ja et me Olgaga veedame enamus aega kukkudes, on tegemist suurepärase trenniga. Paar päeva pärast ponnistusi saab vaevu riideid selga/seljast.

Minu kodubassein varahommikul.

Eile serveeriti mulle punase karri kana... jänesena! Ilus ja maitsev.

See tegelane ilmus hommikul mu teele nii ootamatult, et ehmatasin päris korralikult. Õhtul passis rahulikult heki ääres, lasi pilti teha ja puha.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP