type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kiire-kiire, aga pilte jõuab ikka teha

Saturday, February 20, 2016

Kaks nädalat on tõepoolest lennanud kui linnutiivul ja alles täna oli selline päev, kus võisin rahuga mitte midagi teha (aga eks ma ikka tegin: pesin pesu ja käisin esimest korda oma maja bassus ujumas, näiteks).

Aga ükskõik, kui kiire ka poleks, pilte jõuab ikka klõpsida. Nutiseadmed ju koguaeg käepärast. Mõni jäädvustatud hetk alljärgnevalt:

Kristiine ja Jensi juures õnneks päris üksi uinuma ei pidanud, Chloe pakkus seltsi.

See oli üks kõige ilusamini sisustatud kortereid, mida ma vaatamas käisin. 

Seesama. Aga ma ikkagi otsustasin teise kasuks, täiesti teise condo ja natuke teise kandi kasuks. Erinevatel põhjustel. Ja kuigi pildilolev korter tundus sisseastudes tõesti imekaunis, siis lähemalt vaadates võis märgata, et kohati oli see odavalt/rutuga/hooletult tehtud.

Meie nimetame ameeriklaste pühaks ja kommertspühaks ja üleüldse, miks peaks selleks spetsiaalne päev olema, et endale kalleid inimesi meeles pidada!? (Et võiks ju iga päev). Aga taidele näib valentinipäeva tähistamine meeldivat.

Ja miks ei peakski? Minul küll ei ole ühelgi päeval midagi romantilise õhtusöögi, lillede, šokolaadi ega kaisukarude vastu! Ja valentinipäev ei ole ses osas erand. (Pildid Centrali kaubanduskeskusest).


Kodu ise asub nimelt kohviku kõrval (seesama maja siin paremal). Jänesekohviku kujundus on imeline ja söögid maitsvad. Hinnaklass on ka täiesti ok, aga igapäevaseks einestamiseks leiab ka palju odavamaid alternatiive.

HiSo Lowprice oli mu kodukohvik eelmisel hooajal ja seal pakutavat tom yumiga praetud riisi võin ma süüa lõputult. Sel nädalal õnnestus sinna jälle sisse astuda, ja kindlasti õnnestub tulevikus veelgi, asub ka mu praegusele elukohale päris lähedal.

Loch Palmi golfiväljakul ei käinud ma mitte mängimas, vaid hoopis sealses kohvikus tööalast juttu ajamas. Millest täpsemalt, näeb juba õige pea!

Julia nunnu kutsika Hugoga on mul õnnestunud nüüdseks kohtuda paaril korral, on ju Julia praktiliselt mu naaber. Hugo on kõige näljasem koer, keda ma eales näinud olen! Esiteks, ta sööb kõike (ka tapeeti) ja teiseks ei suuda ta kuidagi lunimist jätta, kui keegi parasjagu einestab või süüa teeb. Ja seda muidugi ka siis, kui tal vaid hetk tagasi kõht täis söödeti.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP