type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

− (Ehitus)müra

Friday, November 8, 2013

Carrie kirjutas kultussarjas "Seks ja linn", et New York'ile kõige iseloomulikum heli on kiirabiauto sireen. Et iga päev saab keegi haiget ning kõik ülejäänud on sunnitud sellest pidevalt teadlikud olema.

Patongile kõige iseloomulikum heli on ehitusmüra. Kui ma oma (magamis)toa akendest välja vaatan, näen uut maja kerkimas. Eile käisin sõbranna juures ujumas, tema maja kõrvale, basseinist üle tee, ehitatakse samuti uut jõlevit. Kõik see aeg, mis ma Phuketil veetnud olen, on Patongis lõputult ehitatud. (Korrus)maju kerkib üha juurde ja juurde. Nagu seeni pärast vihma.

Eks siin on muud müra ka. Rollerid, autod, bussid, veokid - pidev liiklusmüra. Gekod. Tirtsud. Kohalikud. Venelased.


Üritasin veidikest oma aknatagusest mürast videole jäädvustada.

Plaanime sõbrannaga ülejärgmisel nädalal trippi Krabile. See on kõigest mõne sõidutunni kaugusel Phuketist, aga oo, kui vaikseid kohti seal leidub!

See on üks vähestest fotodest, mille ma Krabi fotosessioonilt kätte olen saanud.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP