type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Paks või peenike (ehk ilunormidest)

Monday, September 26, 2011

Natuke ehk eelmise teemaga haakuv, aga mitte päris, sellepärast ka eraldi postitus. Praegusel momendil ma lihtsalt ei saa sellest kirjutamata jätta!

Sest just hetkel ootab üks minu hinnangul juba praegugi väga kena naine Phuketist mõne tunni kaugusel oma ninalõikust. Ja ootab sellepärast, et järjekord on tohutu (pidavat olema terve pick-up'i täis Phuketilt saabujaid, kes kõik enda juures midagi parandada soovivad - peamiselt siis samuti ninalõikajad, aga ka näiteks ladyboy'd, kes kunstrindu soovivad).

Ja vot ei saa mina sellest ninateemast aru! Ega ka paljudest muudest teemadest, millele farangid minu meelest tähelepanu ei pööra. Ma ei ole näiteks iial märganud, et eurooplaste ninad oleks pikad ja saledad, samas kui taide omad on lühikesed ja "lömmis" (ma ei leia praegu paremat sõna). "Koleda nina" näide otse elust - käisin eelmisel nädalal Corali saarel sõbranna sünnipäeval ja seal saarekesel elab ka üks (vist Myanmarist pärit) pere, kelle pisipoeg on minu arvates õudselt armas ja seda ma ka oma taidest sõpradele ütlesin. "Jah, armas," kommenteerisid nemad, "aga kunagi tulevikus ei saa temast kindlasti mitte nägusat meest, sest vaata ta nina!" Nojah.

Teine veidrus - peakuju! Minu peakuju pidavat olema just selline, millist iga tai endale ihaldab, sest mul on "huua nook" - ehk mu kukal on kõrge ja seetõttu peaksid mulle kõikvõimalikud erinevad juukselõikused sobima, sest "juuksed hoiavad nii hästi, kui sul on huua nook". Nojah.

Ja siis veel pealkirja juurde tulles - taide arvates on farangid paksud. Ehk täpsemalt - ka mina olen paks. Ja ma ei kirjutaks ju siin sellest, kui ma arvaks, et see tõsi oleks. Okok, täpsustuseks - enamasti keegi just otseselt paksuks ei tembelda, küll aga viidatakse igasuguse häbita sellele, et mul on "pom pui" (mis on punnkõht või kõhupekk, ei oskagi otsest tõlget tuua), "tut pui" (mis on siis vastavalt tagumikupekk) ja laiad reied, aga see kõik on "ok ja normaalne, sest sa oled farang ja farangid ongi suuremad!" Nojah veelkord. 

Eks tegelikult on kõigis neis märkustes omajagu tõde sees, sest mõtlen isegi, et peaks ikka korralikumalt istessetõuse tegema jne, küll aga on selline otsekohesus harjumatu. Teinekord aga hoopiski tänuväärne - üks noormees kommenteeris mõned kuud tagasi mu koledaid peenikesi kulme, lisades samas, et kuna ta on kosmeetikat õppinud, siis ta võib mulle ilusad kulmud trimmida, kui ma need väheke väljakasvatan (ja ei, ta ei ole gay ega ladyboy, vaid lihtsalt selline meesterahvas, kellel oleks vabalt 9 ametit, kui ta seda sooviks, sest erinevaid oskusi tal jagub). Ja nagu ma ütlesin, tänuväärne, sest mul on nüüd tõesti ilusamad kulmud.

Paks farang ja peenike tai

(Pildil olev kolmas tsikk on hoopis jaapanlanna, nagu tema käežestist ka välja lugeda võib - ka tema elab Phuketil ja me räägime omavahel tai keelt, ajades kohalikke sellega pidevalt naerma, sest no miks peaks jaapanlanna ja eestlanna omavahel tai keeles suhtlema? Miks mitte, mõtleme meie)

 
Koleda ninaga poiss

 
Farang kergitab ilusaid kulme ja lükkab kiivri huua nookile

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP