type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

20. august 2011

Sunday, September 4, 2011

Veetsin oma sünnipäeva Bangkokis, seal toimus breiktantsijate aastavõistlus BOTY 2011 Thailand ja mul (parafraseerides Kreisiraadiot) oli, keda toetada.

Pisut enne südaööd istusime sõbrannaga kohalikus Hard Rock Cafes, jõime kuumi kohvijooke ning ma meenutasin, et olen varem ainult korra oma sünnipäeval Eestist väljas viibinud - oma 15ndal Itaalias. "Sellest on juba 5 aastat," teatasin sõbrannale ja mõistsin siis, et mitte 5 vaid 12! Ilmselt sain vastuse küsimusele, kui vanalt ma end TUNNEN (ma olen nimelt veendumusel, et igal inimesel on vähemalt 2 vanust - see, mis paberil ja see, kui vanana ta end tunneb). Ehket olles nüüd 27 tunnen ma end endiselt 20sena.


Pisut peale südaööd mängis HRC's "Happy birthday" ja kuigi see oli tellitud kellelegi teisele, lõime me sõbrannaga kohvikruuse kokku ning tegime näo, et see laul oli absoluutselt mulle mõeldud.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP