type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

10 teemat

Wednesday, March 1, 2017

Millest kirjutada, kui oled blogimisest septembri lõpust saati eemal olnud?

Kas kõige kurvemast...
... ehk sellest, et aasta 2016 viis endaga teispoolsusesse ka Tai riigi isa, Kuningas Bhumibol Adulyadej?

Kas kõige rõõmsamast...
... ehk sellest, et oma soovidega tasub õige ettevaatlik olla, sest neil on kombeks täituda?

Kas kõige südantsoojendavamast...
... ehk sellest, kuidas mul Phuketil külalised käisid?

Kas kõige tüütumast...
... ehk sellest, kuidas kõrghooaeg unustas ära, kuidas olla suvi?

Kas kõige põnevamast...
... ehk sellest, et olen saanud veidike ringi trippida?

Kas kõige magusamast...
... ehk sellest, et olen saanud kodumaalt uskumatult palju pakke ja nänni, kuhjadega maiustusi?

Kas kõige õnnetumast...
... ehk sellest, kui palju tunde ja raha oleme Craigiga haiglatesse jätnud?

Kas kõige banaanipannkoogilikumast...
... ehk sellest, et lärm ja müra ei lõpe ja ma tahan sellest ikka ja jälle blogida?

Kas kõige huvitavamast...
... ehk sellest, kuidas siinne igapäevaelu küll juba nii harjumuspärane, aga endiselt ka nii üllatuslik näib?

Kas kõige uskumatuna näivast...
... ehk sellest, et 30. jaanuaril sai SEITSE aastat sellest, kui mu jalad esimest korda Phuketit puutusid?

Või siis kõigest eelnevast pisut, aga piisavalt, ühe postituse kaupa? Just nii!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP