type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Koduloomad

Wednesday, May 12, 2010

Ei, ma pole siin ühtegi looma kodustanud, aga mu elamises on end mugavalt sisse seadnud mõned ämblikud ning aeg-ajalt astub ka mõni geko läbi. Gekod võtan ma vastu sõbraliku naeratusega ning ühtegi ämblikuvõrku pole ma ära lõhkunud. Nad on mu sõbrad, sest meil on ühine vaenlane: sääsk! Niiet tere tulemast ja head isu!


Igasugu muud elukad külastavad maja, kus ma elan (koridori, korterit, rõdu), samuti pidevalt. Näiteks suured, läikivad prussakad, väikesed punased ning suured mustad sipelgad. Kiili-herilase-kärbse vahepealsed tegelased, kes ilmuvad siis, kui vihma sajab, kukuvad koridori põrandale surnult maha ning muutuvad sipelgate pidusöögiks (väidetavalt on tegemist termiitidega). Ja kui loomadest veel rääkida, siis... lõpuks õnnestus mul Buddha mäel ka elusat madu näha (surnud madusid ja maonahku on seal ikka vedelenud). Tüüp oli rohelist värvi ja punase kaelaga. Ehmus minu nägemisest õnneks sama palju, kui mina tema nägemisest ning roomas põõsasse.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP