type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Elu ilma elektrita...

Monday, March 31, 2014

... on võimatu. Vähemalt märtsikuus Tais kindlasti. Mu tuuluti vajus eile öösel kinni just sel hetkel, kui ma magamiseks tekki peale tõmbasin. Kontrollisin lambilülitiga, selge - elekter läinud! Ja oli läinud kuni hetkeni, mil ma end hommikul lõpuks higisest sängist välja ajasin. Näpud-varbad vedelikupuudusest paistes ning peavalu ajju peksmas. Ärkasin ja elekter tuli tagasi! Milline ajastus!

Täna sadas esimest korda üle pika aja korralikku õhtust paduvihma. Äikesega ja puha. Kossid kolisid õuest tuppa ja vihmavari nurgast välja. Motikas jäi parklasse, taksoteenus tuli jälle moodi ning tänavad ujutasid. Ehe vihmahooaja argipäev. Ma loodan, et see niipea igapäevaseks ei muutu, mul veel kaks kuud siin olla.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP