type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Töö-öö, öö-töö

Monday, January 13, 2014

Ma saan sel nädalal lõpuks oma kaks vaba päeva tagasi! Ja taid saavad oma ühe. Kolm nädalat on Seduction'is töötavatel farangidel olnud kahe vaba päeva asemel üks ning kaks nädalat jutti ei saanud ükski tai kolleeg mitte ühtegi päeva puhata.

Ma olen olnud nii väsinud, et midagi hullu! Ainult magan ja käin tööl. Rahvast on palju, klubiuksed suletakse varahommikul, puhkamiseks ega mängimiseks pole aega olnud. Kuni nüüd. Lõpuks. Saan oma vaba kolma- ja neljapäeva tagasi. Ma olen nii rahulolev. Ja samas hämmingus. Kuidas küll taid aastaringselt kuuepäevase töönädalaga elatud saavad? Ja siis me (farangid) imestame nende kitsa silmaringi üle. Et kui nad vaid rohkem reisiksid ja kogeksid! Aga millal? (Neil on ju vaid üks vaba päev nädalas, mis kulub pesu pesemisele ja koristamisele, näiteks). Ja millise raha eest? (Nad teenivad kordades vähem, kui farangid).

Suvel käisime Sitsiilias. Esimese maailma riik, kus ometi mitte keegi tööd ei tee. Sest neil on kogu aeg siesta. Ja Tai on endiselt kolmas maailm, kuigi kõik rabavad.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP