type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Tere tulemast, kõrghooaeg!

Sunday, December 23, 2012

Mulle tohutult maitseb siinne Wine Connection'is müüdav Caesari salat. Siiamaani maksin ma selle eest 176 bahti (160 bahti + 10% teenustasu) koos tasuta leivakorviga.

Eelmisel nädalal aga tuli mul sama komplekti eest välja käia tunduvalt rohkem - nimelt 253 bahti! (200 bahti salati eest + 30 bahti leivakorv + 10% teenustasu). Puhvetist lahkudes käisin menüüd uurimas (et ma alati sama sööki tellin, ei vaata ma tihtipeale enne menüüd). "High Season Menu" ("Kõrhooaja menüü") ilutses esikaanel. Hinnad nädalatagusega võrreldes tunduvalt kõrgemad. Tere tulemast, kõrghooaeg!

Ja näeme taas madalhooajal, kallis Wine Connection!

P.S. Kui keegi mulle head Caesari salati kastme retsepti soovitada oskab, oleksin väga tänulik!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP