type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

10.09 - 11.09 TLL-RIX-KBP-BKK-HKT

Friday, August 24, 2012

Siis, kui mul Phuketil juba Eesti piletid taskus olid, kilkas mu venelannast sõbranna: "Käi jah kodus ära, see on nii hea! Mina ka hetkel ei tea, mida ma teha tahan või millisesse riiki järgmiseks maanduda, aga iga kord kui ma Venemaal ära käin, lööb kuidagi pildi selgeks!"

Ja tõepoolest! Mul on palju parem olla, kui paar kuud tagasi! Mul on hea meel, et sain lõpuks koju ja mul on samuti hea meel oma teise kodusse Phuketil tagasi minna! Tean ja tunnetan natuke paremini oma sihte ja eesmärke, aga ma ei hakka neid siia veel kirjutama. Kirjutan iseendale kuhugi ning vaatan aasta pärast, kuidas õnnestus!

Igaljuhul - 10. septembril lendan Taisse tagasi ja see on tore! Eriti nüüd, mil Eestis läheb iga päevaga külmemaks, pimedamaks ja vaiksemaks...

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP