type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Suuk san wan Songkran!

Sunday, April 17, 2011

Sellest, et üleriigiline veesõda (Tai aastavahetus) jälle saabumas on, sai juba varakult aimu. Iga nurga peal võis kohata (liiklus)politseinikke, kes tegid oma tööd usinamalt kui eales varem. Pühade suurejooneliseks möödasaatmiseks oli tarvis taskud raha täis teenida. Suurtes pudelites müüdav joogivesi oli otsas kõikides SevenElevenites ja FamilyMartides, ilmselt varusid kavalamad targu odavalt vett kokku, et seda siis kallilt Songkrani ajal veepüstolite täitmiseks maha müüa. Ning loomulikult müüdi kõikjal kõikvõimalikes suurustes, värvitoonides ja stiilides veepüstoleid (ülesvõte suvalisest FamilyMartist):


Olin sel aastal paremini ettevalmistunud, kui eelmisel. Teadsin, mida selga panna, mida mitte, mida kaasa võtta ja mida koju jätta (tegelikult jäi koju kõik peale kilekotti pakitud raha) ning kuigi mul pick-up truckiga ringi vuristada ei õnnestunud ning kuigi kahepäevane veesõda mu läätsed rikkus (pakun, et mida tund edasi (loe - mida õlu edasi), seda kahtlasemat kraami veepüstolitesse laeti), oli seekordne Songkran ülilõbus. Kahju ainult, et pilte teha ei saanud, sest kuigi mul on uus vägev fotoaparaat (aitäh, issi!) ja ka mu telefon saab pildistamisega enam-vähem hakkama, siis nagu enne öeldud - kõik asjad pikutasid kodus kuivas. Üks pilt enne lahingusse minekut sai klõpsitud siiski:

Jah, mul oli Doraemoni veepüstol (see tegelane on siin väga populaarne ja ma usun, et on ainult ajaküsimus, millal Eestis Hello Kitty poodide kõrval Doraemoni kauplused avatakse) - selline, mille veega täidetav osa käib selga nagu seljakott ning püstol on voolikuga "seljakotiga" ühendatud.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP