type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kas jõul on 24. või 25. detsembril?

Thursday, December 30, 2010

Enne pühi sai erinevatest rahvustest kolleegidega vaieldud, et millal need jõulud õigupoolest on (ehk millal on see päev, kui istutakse perega pika laua taha kokku, süüakse jõulusööke ning jagatakse kingitusi). Pea kõik raiusid mulle kui ühest suust, et 25ndal. Nojah. Kangele eestlasele kohaselt istusin mina koos teiste rahvuskaaslastega pika laua taha ikka 24nda õhtul. Nautisime verivorsti, kartulit, sealiha, kõrvitsasalatit, ahjusooja leiba, värsket pasteeti, piparkooke ja mida kõike veel! Ainult kliima oli nagu jaanipäev oleks.


Ja ma ei saa mainimata jätta, et imekombel jõudis jõuluvana ka minu juurde! Mul on nüüd külmkapp Eesti shokolaadi, piparkooke ja juustu täis ning sahtlis laiutab euromüntide stardikomplekt. Aitäh, khap khun kha!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP