type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Samal ajal, kui Maili on Visa Run'il...

Sunday, November 4, 2012

... tegeleb Z muuhulgas järgmisega: (NB! Alljärgnev postitus on üdini naiselik ja võib meesterahvale surmigavana tunduda!)


Ta nimelt valmistas mulle kõrvarõngaste hoidja, kus kõik mu kõrvaehted nüüd ilusasti organiseeritult ripuvad! Märkasin kõrvarõngaid raami sättides, et päris mitu paari on minuni jõudnud kingitusena. Muuhulgas vasakul all nurgas rippuvad käpikud ja kalade ning öökulli-kassi vahel rippuv Anne Veski! Mõlema paari omanikuks sain ma üllatuslikult siis, kui Ardo Tais käis ning need mulle kinkis! Olin varem oma blogis ägedaid Eesti asju taga igatsenud ning Ardo ostis ja tõi mulle Taisse kohale just need samad kõrvarõngad, mida ma oma blogis kujutasin (käpikud küll teist värvi). Ma veel hiljem kiljusin ka, et "issand, kui lahe!", aga pilti ei teinudki. Nüüd siis tegin. Lähemalt kahjuks ei saa, sest ma unustasin oma fotoka laadija Eestisse ning kasutan seega hetkel telefoni kaamerana.

Ma panen siia paar veebiaadressi ka, kui keegi endale või kellelegi teisele jõulukingituseks uusi ehteid otsib:
  • www.oioi.ee - üleval vasakult teised kollased kõrvarõngad on just sealt! Samuti pisike komplekt õuntega (üks terve, üks hammustatud).
  • http://faktoryfaktory.wordpress.com - Faktory's müüakse erinevate kodumaiste disainerite ehteid, alumises reas vasakult kolmandad kõrvarõngad on Faktory'st.
  • www.misu.ee - Misu'st on pärit kõrvarõngapaar öökulli ja kassiga, samuti käpikud ja Anne Veski. Misu korraldab lisaks ehtemüügile ka töötube, kus saab õppida ise ehteid valmistama, mina kruttisin päris ise kokku nood roosade lipsudega ringikujulised kõrvarõngad!
  • www.edevuselaat.ee - Edevuse Laada firmamärgiks on kõikvõimalikud ägedad prindid peamiselt kandilistele või ümmargustele kõrvarõngastele, mina olen Aasia tüdrukuga ja mannapurkidega kõrvakate õnnelik omanik.
  • www.pilgrim.ee - tilgakujulised kõrvarõngad hallide kasside kõrval on Pilgrimi kollektsioonist.
  • www.expressions.ee - suured mustad suled ostsin Expressions'i Pärnu poest.

Kõik ülejäänud kõrvaehted on pärit enamasti Taist (aga ka Itaaliast ja Ameerikast), kusjuures väikesed punased pardid ning väikesed punased maasikad on täies ulatuses plastmassist (ka see osa, mis läbi kõrva torgatakse) ning täidavad rannakõrvarõngaste funktsiooni. Ma võin rahuliku südamega nendega merevette ujuma minna! Ostsin mõlemad ööturult ning maksin kummagi paari eest 20 bahti (50 senti).

P.S. See suurte silmadega jänes raami paremas nurgas ei ole mitte kõrvarõngas, vaid Z'i lisatud stiilielement, et hoidja ikka võimalikult armas välja näeks.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP