type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Varastasin saare!

Sunday, November 11, 2012

Ma olen juba pikemat aega oma blogile uut kujundust otsinud, sest see võilillega, mis vahepeal oli, ei olnud lihtsalt üldse Tai nägu. Proovisin kõiki variante, mida Blogger pakub ning jäin lõpuks Buddha näoga musta taustaga variandi juurde, pealkirjad värvisin oranžiks, inspireerituna Buddha munkade riietusest (kui juba, siis juba!). Blogi saigi taipärasem ja seda olenemata asjaolust, et taustal olev Buddha on hoopis Indiast, nagu Z väitis.


Mingil hetkel tundus mulle aga musta-oranži-pruuni kombinatsioon liiga tume ning vanamoodne ja ma hakkasin internetist uusi taustu otsima. Läks ikka päris mitu tundi aega (nonäed, mille peale ma oma aega TEGELIKULT raiskan!) enne, kui ma oma blogikujundusele sobiva variandi leidsin (osade taustatega nihkusid kõik tekstid ja lingid paigast ära ja ma ei osanud neid kuidagi ümber sättida). Et välja mõelda, kuidas blogiseinale uut tapeeti kleepida, kulus ka omajagu aega.

Nüüd mul ongi selline tore versioon, kus ma saan tulpasid, värve ja kõike muud kujundusega seonduvat endale sobivaks muuta. Esialgset blogipäist ehtis selline rannapilt:


Ka ok, aga ma tahtsin kindlasti midagi värvilist ja ilusat nagu Phuket on ja sellepärast ma varastasingi saare! Saare pildi internetiavarustest (vaata blogi päisesse!). Näeb välja täpselt selline nagu paljud Phuketi lähedalasuvad pisisaared. Ja no roosa taust ju muidugi, mul oli juba pikemalt igastsus vana roosa blogi järele!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP