type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Eesti asi

Sunday, January 22, 2012

Kui emme külas käis, varustas ta mind suure hunniku Kroonikatega. Lugesin ja vaatasin pilte ning avastasin ägedaid Eesti asju: Marge Iilase kübarad (www.iilane.com), Tallinn Dollsi kohvrid (www.tallinndolls.com) jne. Mulle hirmsasti meeldib Eesti disain. Ja mulle meeldib, kui Eesti puhvetitele-klubidele eestikeelseid nimesid pannakse. Näiteks geiklubi Kapp!

Kui ma eile netis luusisin, sattusin üle tuhande aasta kalli Penny Lane'i blogisse (http://penny-l.blogspot.com). Lugesin, vaatasin pilte ning avastasin, et vahepeal on ägedaid Eesti plaate välja antud. Mulle hirmsasti meeldib Badass Yuki "Black Apple Trip" plaadikujundus:

Plaati ennast veel ilmselgelt kuulanud ei ole, aga neti tutvustusklippide põhjal tundus ammukuuldud "Changeling" ikkagi kõige kõrvapärasem.

Penny Lane'i blogist klikkisin end veel edasi Faktory lehele (http://faktoryfaktory.wordpress.com), sealt Misu lehele (http://misu.ee) ja veendusin, et mulle endiselt hirmsasti meeldivad eestlaste tehtud kõrvarõngad. No vaadake kasvõi seda Anne Veskit! Või neid käpikuid!


Faktoryst klikkisin ka Liisi Joalale (http://liisijoala.blogspot.com). Kas ma juba mainisin, et mulle hirmsasti meeldib Eesti disain? Need (Tallinna) kiludega köögirätid tassiks endale kohe koju, kui neid vaid Tais müüdaks:


Enne kui ma oma aasta alguse ringreisi alustasin, laadisin telefoni Eesti muusikat. Muuhulgas HU? uue plaadi "Läbi Öö". Nimilugu sobib ööpimeduses vuravasse autosse ülihästi:



Ega emme ainult Kroonikaid ei toonud! Issi saadetud Mari Pokineni "22" oli samuti reisikohvris. Et mu pisikesse läpakasse CD-plaadid ei käi ning DVD-mängija otsustas otsad anda, olen plaati kuulanud vaid põgusalt Zadi autos. Täna kuulasin netist veel ja mulle väga meeldib "No näed". Leidsin ka ühe loo, mida plaadil ei ole ja mis meeldib mulle lausa hirmasti. Tegemist on lavastuse "Vaata, ma kukun" nimilooga:



Olen ägedate Eesti asjade üle hirmus uhke. Ja hirmus kahju on, et keegi teine neist midagi ei tea.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP