type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Armastus ja Perekond

Friday, January 20, 2012

Üha enam ei soovi ma vastata küsimusele, kust ma pärit olen. Sest ausõna! MITTE KEEGI ei tea, mis* see Eesti on! Ja nagu ma ka varem siin blogis ohkinud olen - ei ole need teadmatud mitte ainult asiaadid, austraallased või ameeriklased, tihtipeale pole ka eurooplastel õrna aimugi! Inglastel või rootslastel näiteks.

Emme ja teised käisid Balil just. Ja vastasid oma päritolumaaks Stroloobia. Just sel põhjusel, et vahet ju ei ole - teistele on see üks tundmatu nimi nii või naa.

Kõige selle juures on eriti armas, kui saabub see ÜKS KORD, kus ma räägin kahe Austraalia tüdrukuga ning oma kodumaad mainides kergitab üks neist maikat, et näidata mulle oma vasakule küljele tehtud tätoveeringut, mis koosneb kolmest sõnast: "Armastus ja Perekond". Ta ema on nimelt eestlane, kes küll juba ammu Austraaliasse kolinud, niiet tütar teab eesti keelest ilmselt vaid neid kolme tätoveeringul kujutatud sõna. Aga ikkagi! Ta teab!

Ja loomulikult postitan ma siia Kerli loo "Creepshow", kus on sõnad:
I'm from a land called secret Estonia
Nobody knows where it's at



*Mõnikord ei küsita isegi, KUS see on, vaid MIS see on? (Eks ma siis vastan, et jajah - tegemist ei olegi riigiga, ma ise mõtlesin selle välja!)

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP