type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Parim nädal Tais

Friday, January 20, 2012

Koostan järjekordse listi. Sedapuhku siis toredaimast nädalast, mille ma siin siiani veetnud olen. Võtsin Phuketist puhkust ning minu peatuspaikadeks olid:

NAKHON SAWAN, kus ma...

Nörritusin, sest mu fotokas tegi mingi ime läbi ilma mälukaardita pilte ning mõtles siis ümber ja kaotas kaarditud pildid ära:


Imestasin, kuivõrd suuri ja ägedaid kalu ikka maailmas leidub:


Jõin
vaatetorni tipus jääkohvi ning jooksin sellest saadud üleliigse energia sealsamas kümne ringiga maha:


Külastasin imeilusat templit, kus ma avastasin, millised templid mulle meeldivad - avarad, puhtad, vaiksed ning vabad turistindusest ja liigsest inimmassist:


Märkisin ära
, kuhu ulatus viimaste üleujutuste veepiir (pruuni veejoont on seinalt ka selgelt näha):


Käisin Zadi tädi Eve'i pulmas, kus kandsin traditsioonilist tai peokleiti. Tai kombe kohaselt alustati tähtsa päevaga varahommikul (kella 3st ärkas pruut, et minna meiki-soengusse, samal ajal vaaritati peopaigas pulmatoitu ning tehti muid vajalikke ettevalmistusi, külalised saabusid kella 7st). Et ma ei ole iial varem tai pulma lähedalt näinud, ei oska ma läbiviidud rituaale ka kommenteerida, lasen piltidel rääkida enda eest:


UTTARADIT
, kus ma...

Avastasin, et mõnes kohas saab ka kümne bahti eest pesu pesta (Phuketil 30-50 bahti):


Nautisin džunglis telgisööbimise mõnusid ning varahommikust kohvi ja küpsist hunnitu vaatega rõdult. Veendusin, et džunglihommikus võib kanda paksu jopet, aga saab vabalt hakkama ka palja ülakehaga (vastavalt maitse-eelistustele siis!). Käisin banaanil ja papaial!


Sõin
kohaliku elektritehase välipuhvetis kilet meenutavat snäkki:


PHITSANULOK
, kus ma...

Külastasin järjekordset templit, kus avastasin, millised templid mulle ei meeldi - turistilõksud, kus ei tea, kuhu astuda, sest rahvast on nii palju ja igal sammul pakutakse erinevaid kaupu-teenuseid. Peahoone ümbruses oli õnneks ka väheke rahulikumaid kohti (pildil).


Uuesti NAKHON SAWAN, kus ma...

Löötisin mõnusa atmosfääriga puhvetis BonBon, kus kohtasin lumememmesid ning imestasin, et teenindajatel polnud oma pudeliga sissejalutamise vastu midagi! Tõe huvides - tellisime ka (joogi)menüüs pakutavat.


Ja lõpuks - nii hea meel oli Phuketile tagasi tulla! Sest siin on meri ja mäed ja kõige maitsvamad söögid!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP