type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kõik, kõik on uus!

Friday, January 20, 2012

Piinlik, et mu eelmine blogipostitus 2011. aasta oktoobrisse jääb, kui praegu juba 2012nda jaanuari teine pool tiksub, aga eks sel on põhjusi ka.

Esiteks on olnud kiire. Teiseks ajas mind viimast postitust vormistades pisut vihale, et iga kord, kui ma mõnd rida või fotot nihutasin, nihkus ka kõik muu paigast ja veel! fotoaparaat on küll üks tore asi, aga paraku vormib see ülisuuri faile, mille blogisse laadimine on väga aeganõudev. Ja veel, veel! Mu väike läpakas on viimasel ajal nii aeglane ja kui selle juurde ka kohati aeglane Internet lisada, siis... No üldse ei kutsu blogi pidama!

Ja veel, veel, veel! Ma olen juba pikemat aega tahtnud oma blogi kujundust muuta ja nüüd lõpuks tegin selle ära! Valisin igavalt valmiskujundatud variantide vahelt, sest miskipärast jäi mulle too võilill erinevaid taustu proovides üha uuesti ja uuesti silma. Ei ole küll taipärane, aga väga armas ikkagi!

Nägemist vana blogi, teretulemast uus ja muidugi - HEAD UUT AASTAT!

Vana kujundus. Kaua tehtud kaunikene, kus päises olev kokteil on blogi nime inspireerinud Mai Tai ning kus ülemise kella kollane värv sümboliseerib Päikest ja alumise kella helesinine merd.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP