type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Piipõl pliiseri* pihtimus: 2 lõunat ühe päevaga

Thursday, June 20, 2019

Lõpetasin hiljuti lasteaia tööhommiku varem, kui tavaliselt ning avastasin, et Craigi lõunapausini on täpselt tund aega, perfekte! Tund on just paras, et lasteaiast koju jõuda, dušši alla käia ning Craigi töökoha-kanti sõita. Pakkusingi talle, et lõunatame koos. Teel lasteaiast koju avastasin telefonist sõnumi, millest võis justkui välja lugeda, et ka Craigi kolleegid ühinevad lõunaks. Küsisin igaks juhuks üle, kas ma sain õigesti aru, ning tuhisesin vastust ootamata kodukülast välja.

Mul oli nimelt kõht nii tühi, ja ma mõtlesin, et kui Craigil niikuinii kolleegid seltsiks, siis ma võin ju ka üksi ühe kiire lõuna teha. Istusin lähimasse "tsee"-restorani** maha, torkasin lusika oma riisiportsu ning nägin Craigi vastust, mis teatas, et üks kolleegidest on tõepoolest ühinemas, aga ilmselt koos oma naisega. "Oi, raudselt Craig mainis, et mina tulen ka ja kolleeg kutsus nüüd oma naise kaasa ja kui ma ei lähegi, on see kõigile ikka eriliselt kentsakas olukord," mõtlesin ma, lõpetasin oma lõuna ning sõitsin... teist lõunat sööma! Riideid ma muidugi enam vahetada ei jõudnud, ka hakkas poole sõidu pealt vihma sadama, ja siis! Ja siis jõudsin ma restorani, kus mind ootasid mulle juba ettetellitud lõuna, Craig ja ta kolleeg David ning... ei kellegi naist! Ju oli meelt muutnud, midagi tuli vahele või... ei ole ta selline piipõl pliiser nagu mina, kellele on teiste arvamus ja heaolu olulisem, kui enda oma, olgu kasvõi ülesöömise hinnaga. 

Suundusime Craigiga pärast söömist kohvi ostma ja ma selgitasin talle, miks ma pool oma riisist tema taldrikule suskasin.
- "Sa oleks ju võinud öelda!" imestas Craig.
- "Aga ma ju ise tegin ettepaneku, et ühinen ja kui sa ütlesid, et ta naine tuleb ka, olnuks ju imelik teatada, et mul ei olegi enam kõht tühi, sest ma käisin juba üksi söömas," vabandasin.
- "Teinekord ikka ütle, ma oleks su lõuna pealt 100 bahti kohviraha säästnud," naeris ta vastuseks. 


* Piipõl pliiser ehk people pleaser ehk inimene, kes soovib nui neljaks kõigile meeldida ja meele järgi olla. Ma tõesti ei tea, mis eestikeelne vaste on, Google Translate annab "inimesed meeldivad", haha!
** "Tsee" ehk ใจ on lähim taikeelne vaste sõnale "vegan".

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP