type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Valgeid, pehmeid ja rahulikke!

Tuesday, December 23, 2014

Ma sain oma selle aasta esimese jõulukingi jõululaupäeva esimestel tundidel juba kätte! See oli mu Siberi karu poolt ühte salakohta mu korteris ära peidetud, et ma õigel päeval üles leiaks. Kaisukaru, eestikeelse jõulukaardiga! Väga sümboolne ;)


Tundub, et Eestis tulevad valged jõulud! Nii võib vähemalt viimaste kodumaalt laekunud fotode järgi ennustada. Siin kahjuks lumega kitsas, aga eks valge rannaliiv ja jääkülmad joogid asendavad. Üks on valge ja teine külm, kokku täitsa nagu lumi ju!

(Ma pean tõsiselt välja uurima need riigid, kus aastaringselt mägedes lund on ja suvel end sinna kohale vedama. Mul on tõsine lumeigatsus peal, aga mu praegune töö kahjuks talvepuhkust ei võimalda ja seega kodumaa arvesse ei lähe, tuleb muid variante vaagida).

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP