type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Koduigatsuslaulud

Wednesday, December 31, 2014

24.12:

Farangudest piletikassa kolleegidega ostsime tai kolleegidele jõulukingid; motikas sai lõpuks pestud ja vahatatud; pangas sain teada, et põhjuseks, miks mu pangakaart pangaautomaatides töötamast lakkas, oli üks "pahalasega" automaat, uue ja toimiva kaardi sain; jõulusöögist sõin end kurguni punni; töö-öö oli kohutavalt väsitav ja hullumeelne ja aeglane samaaegselt; koju sõites hakkas vihma sadama (loomulikult! sest mu kolepilv ei jõudnud ju ära oodata, et just siis välja hiilida, kui mu kaherattaline puhtaks sai!), aga nüüd on kodus soe ja hea. Selline jõululaupäev.

Ja kui ma eelmises postituses mainisin, et lund igatsen, siis jõulupühi igatsen ka! Et ei peaks jõululaupäeval, kõht siga ja kartulit täis, end tööle punnitama.

Aga mõnikord igatsen ka täiesti niisama, ja need laulud teevad asja ainult hullemaks. Või noh - kibemagus on.




See Tätte oma on ühelt Eesti Ekspressi plaadilt, mille isa mulle saatis. Ja kui ma õigesti mäletan, siis jäi plaadi kuulamine sellesse aega, mil ma jubepikalt kuidagi Eestisse ei jõudnud. Just see ojalugu puudutas eriliselt. Too Lenna oma oleks justkui kelleltki, kes minusugust rändlindu koju igatseb. Ja Jareki lugu on... on lihtsalt. Lihtsalt kibemagus.

Sel suvel lisandusid nostalgikutesse Getteri ja Genka "Ebareaalne", mis on mu venna klubi peo-käima-tõmbamise-lugu ning Curly Strings'i "Kaugel külas", jällegi mu venna poolt tutvustatud laul, sest tema klassiõde seda laulab. No ja see bänd oli ju seal Avinurme laadal! No ja see pole ikka õige eestlane, kellele need krussis pillikeeled ei meeldi!

31.12:

Ma kirjutasin selle posti jõululaupäeval valmis, aga postitan hoopis vana aasta õhtul, sest otsisin iPad'ist Youtube'i videode koode, millega blogisse videoaknaid tekitada. Varem oli see mõne klikiga tehtav, enam mitte. Nüüd tuleb kasutada koodigeneraatorit, mis Youtube'i lingi koodiks muudab.

Paar päeva tagasi saadeti mulle aga selline pilt Viljandist, sobib hästi seda koduigatsuse posti lõpetama:

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP