type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Põhiküsimused shotibaaris

Sunday, June 6, 2010

Mida küsida Phuketi margariita- ja shotibaari taga seisvalt blondilt Eesti tüdrukult? No näiteks "One Get Wasted platter, please!" (shotialus 10-ne shotiga) või "Get Slightly Wasted platter for me!" (shotialus 5 shotiga) või "Two straberry/lemon margaritas!"

Aga mitte ainult. Lisaks leidsid igal õhtul aset järgnevad dialoogid (jah, ma olin Shot Girl, see on puust ja roosaks trükitud mu "töömaika" peale):

Klubikülastaja (KK): "Where's the toilet?"
Shot Girl (SG): "Upstairs!"
KK: "Oh..." (nii kaugele peab ronima ju!)
***
SG: "Wanna buy some shots?"
KK: "No, I wanna piss myself! Where's the toilet?"
***
Austraallane (A): "Where are you from?"
SG: "Estonia!"
A: "What the fu*k is that?"
SG: "It's actually a country! A country in Europe!"
***
KK: "Are you from Sweden?"
SG: "No, I'm from Estonia!"
KK: "What the...?"
***
KK: "What do you do HERE?"
SG: "I'm working"
KK: "Yes, I can see that, but how did you get HERE?"
SG: "By plane."

Kõige naljakam küsimus, millega ma kokku puutunud olen, kõlas järgnevalt: "Did you lose all your money and you can't go back home and have to work here?"

Mis mu nime puudutab, siis neile, kes mind rootslaseks peavad, olen ma Malin, taidele aga Mali (see pidi väidetavalt jasmiini tähendama tai keeles).

Ja kui sellest, et austraallased Eestit ei tea, võib veel aru saada, siis mida arvata norrakast, kes minu selgituste peale, et "it's in Europe!" raius kindlalt "no, it's NOT!" ja kohmetus pisut peale seda, kui ma teatasin, et meie vahele jääb ainult 2 riiki?

Või sakslasest, kes oli täiesti veendunud, et Eesti ja Venemaa on sama asi ning et Eestis räägitakse vene keelt?

Või belglasest, kes on samuti veendunud, et Eesti on põhimõtteliselt Venemaa ja just meie (ja ka teised uued EL riigid) oleme süüdi Euroopa Liidu allakäigus?

Ilmselt mitte midagi. Mõned shotid ehk hoopis?

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP