type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

03.06 From Kathu to ting tong* Patong

Thursday, June 3, 2010

Kui ma soovinuks oma viimased 15 päeva (ma tulen koju!) senises korteris veeta, pidanuks ma terve kuu üüri maksma. Ilmselt olnuks variant ka kaubelda, aga mitte olulisel määral. Igaljuhul kalliks läinuks ja... tegelikult on igapäevasest Kathu ja Patongi vahel sõitmisest tüdimus peal. Niiet nüüd elan ma Patongis!

Mu pampude siiajõudmine on aga väärt kirjapanemist. Rolleriga olnuks seda keeruline teostada, seega läksin lähedalasuvasse kaubanduskeskusesse Central Festival, andsin keskuse ees jalutavale taksojuhile oma soovist teada (mina rolleriga ees, tema taksoga järel, käime mu korterist läbi, laeme asjad taksosse ja sõidame Patongi) ning sõit võis alata. Miskipärast otsustas taksojuht aga must mingil hetkel mööduda ning kui ma oma uue kodu juurde jõudsin, siis... mida ei olnud, oli takso! Kadunud koos kõigi mu asjadega! (Ma ei hakka parem kirja panemagi, mis ma kõik oma kohvrisse ja seljakotti jätsin, selle asemel et targu endaga rolleri käsipagasis kaasas kanda). Jalutasin lähedalasuva tuletõrjedepoo juurde, et äkki takso seal... aga ei! Õues istuvad tuletõrjujad pärisid, mis mureks. Seletasin poolnuttes ning tuletõrjujad ("slowly, slowly, slowly!") soovitasid politseijaoskonda pöörduda. Seal seletasin juba pärisnuttes ning politsei soovitas Centrali juurde tagasi minna, aga mitte täna õhtul, vaid homme hommikul! Ja istuda öö läbi teadmatuses? No way! Tormasin rolleriga Centrali juurde tagasi, kohtasin sama firma teist taksojuhti ning seletasin hüsteeriliselt kätega vehkides ja täitsahullultnuttes, et mu asjad on varastatud! Aga selgus, et esimese taksojuhi kadumise taga oli hoopis proosalisem põhjus - ta oli nimelt vale maja juurde sõitnud!

Igaljuhul lõpp hea, kõik hea - sain ühese voodiga toa asemel mõneks päevaks kahese voodiga variandi, sest standard roomi polnud parasjagu saadaval (hind on minu kasuks sama) ning mul on nüüd veekeetja! (Esimesed kiirnuudlid on tehtud). Ja WiFi! (Mõnulen voodis blogipostitust kirjutada). Ja DVD-mängija! (Homme soetan endale kõik siin saadaolevad Family Guy hooajad). Yeah!



*"Ting tong" tähendab tai keeles pöörast.

1 comments :

VIper June 4, 2010 at 3:58 AM  

...ja ping-pong on spordiga väga nõrgalt seotud

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP