type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Amena Burger...

Thursday, June 3, 2010

... on parim öine/varahommikune burger Phuketis. Võib-olla isegi üldse parim burger, mida ma eales söönud olen. Kohalik burksiputka avatakse umbes südaöö paiku ning suletakse päikesetõusul. Putka ise näeb välja selline:


Ja see on Amena juustuburger (sai pealt krõbe, seest pehme, kotlet samuti, lisaks juust, salat ja ohtralt imemaitsvaid kastmeid):

HIND: 60 bahti

Ma räägin nüüd söögist. Vastan küsimusele "mida sa seal Tais sööd?" Ja ei, mitte ainult burgereid.

Suussulavaimad hommikusöögid pistan ma põske Sandwich Shoppe'is. Tegemist on hubase ja euroopaliku puhvetiga, kus serveeritav omlett (paari vürtsika kotleti ning paari röstsaia viiluga) on ülihea! Ja kohvi (reeglina on mu valikuks küll cappuccino) oskavad nad ka teha! Tais on nimelt üsna keeruline maitsvat kohvi leida.


HIND: 200-... bahti (oleneb omletilisanditest ja kohvivalikust)

Lemmikud lõuna- ja õhtusöögid, söögikohad ning -poed on:

Fried rice with chicken (taldrikul alati koos mõne värske kurgi viilu ja laimitükiga), mida pakutakse igas kohalikus söögikohas.

HIND: 35-... bahti (oleneb kes* ja kus sööb)

Sushi. Imemaitsvalt ja imeodavalt?! Jah, palun! (Seda muidugi juhul, kui eelistada turgu ja/või toidupoodi. Jaapani restoranis Fuji tuleb sushi eest tunduvalt rohkem maksta).


HIND: 5-10 bahti tk

Kanavardad. Minu erilised lemmikud on paneeritud-fritüürit ud, kanafileega täidetud vardad. Väga hästi maistevad aga ka sellised:

HIND: 5-15 bahti tk

Jeffer Steak. Patongi kaubanduskeskuses Jungceylon asuvat puhvetit külastame kolleegidega ühel põhjusel: salad bar! (Tegelikult ei teadnud ma enne käesolevat blogisissekannet selle söögikoha nimegi, sest ütleme alati "Lets go to salad bar!" ja kõik saavad aru, millest jutt). 99 bahti eest võib süüa nii palju, kui sisse mahub ning pakutavaks kraamiks on erinevad köögiviljad, salatid, makaroniroad, supid, puuviljad ja magustoidud.

HIND: 99 bahti

Mama Restaurant. Seda Katal asuvat söögikohta külastasin pidevalt (nagu nimigi ütleb, haha!) koos oma emaga. Alates kella 18-st pakutakse tellitava söögi kõrvale tasuta salatit ja suppi. Atmosfäär on mõnus, teenindus sõbralik ja toidud maitsvad.



Seven Eleven & Family Mart. Neist kioskitest ostetav kraam moodustab suure osa mu menüüst. Nimetatud poekesi leidub siin iga nurga peal ning need on avatud 24/7. "Menüüs" on kõike alates pulgakommidest lõpetades nuudli- ja riisiroogadega. Ja ka näiteks njämmad juustu-vinku ja juustu-singi croissantid:


HIND: 23 bahti

Kui aga jookidest rääkida, siis seda hirmu, mis mul Eestis oli, et tarbisin liiga vähe vedelikke, siin ei ole. Vett kulub korralikes kogustes ning kohati tundub, et ma olen siin mõne kuuga ära joonud rohkem, kui kogu Eestis elatud aja jooksul...

** HIND: 10-... bahti (oleneb pudeli suurusest)

... Coca-Colat! Just! Ilmselt on suhkruvajadus nii suur, sest Eestis mulle isegi ei maitsenud see jook. Viimasel ajal haarab käsi aga üha sagedamini šokolaadipiima järele.

HIND: 10-44 bahti (oleneb pudeli suurusest)

Ja magustoiduks? No loomulikult banaanipannkook!

HIND: 30-40 bahti

*Taidele kehtib reeglina üks (odavam) ja farangidele teine (kallim) hind.
**Pildil olev meesterahvas pole sinna juhuslikult ära eksinud, tegemist on ühe toreda Soome eestlasega, kes koos abikaasaga mu ema hotellis elas ja neljakesi koos sai mööda saart chillida.

2 comments :

VIper March 13, 2011 at 3:38 AM  

amena juustuburks ära proovitud. nõustun - parim, mida eales olen saanud. kas tegu on hüperinflatsiooni või hetkelise tohutu nõudlusega (ooteaeg oli 15-20 min), aga hinnaks küsiti seekord 100 raha

Maili Kangur October 11, 2011 at 11:47 AM  

100 bahti on küll röövimine, ma ütlen! aga ise olen nüüd ainult korra Amena burksi söönud, sest üritan vahelduva eduga tervislikumalt toituda, kui eelmisel hooajal (ma pean varsti midagi muud välja mõtlema selle "eelmise hooaja" asemele, sest see enam ei päde). peakski söögist uue postituse tegema, sest nüüd söön ma siin hoopis teisi asju, kui tolle postituse ajal.

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP