type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

24.10 - 25.10 TLL-HEL-AMS-KUL-HKT

Saturday, October 26, 2013

Olengi kohal!

Kartsin, et ei jõua pooleteist tunniga Helsingis ühe lennu pealt teise peale (erinevad bronnifirmad, pikka check in'i teha ei saanud) ja kartsin, et ei saa oma Tai viisat kasutada, sest tegin uue passi, viisa on vanas (ja kehtetus).

Aga...

Helsingis läks kõik ilusasti, hoolimata sellest, et ma ei leidnud esimese hooga pagasikogumise kohta üles! Buss viis lennuki pealt otse transiittsooni ukse ette ja sealt edasi pidi ise nii tark olema, et teada, et pagasit tuleb otsida erinevate EXIT-märkide alt. Lõpuks leidsin üles, suundusin check in'i leti juurde, andsin pagasi, sain piletid ja range Soome mees pärima:
"Üheotsa pilet?"
Mina: "Jah!"
"?" (Vaatab väga rangelt ja küsivalt otsa).
"No... mul on olemas viisa ja tööluba..."
"Näita ette!"
Näitasin. Soome onu leebus. Ime, et ta aru sai sellest viisast! See on lihtsalt mõned üksteise all asetsevad arusaamatud templid, kus küll õnneks arusaadavaim osa ütleb "27.01.2014".

Amsterdami lennujaamas olid ka onud. Passikontrollis. Üks pooleldi magas, kui ma talle oma passi ulatasin. 
"Kuala Lumpur, on see su viimane peatus?"
"Ei, Phuket on."
"Ahah, Taimaa! Puhkus?"
"Ei, ma jään sinna pikemaks, siin on liiga külm!"
Onud naersid ja teatasid arusaavalt, et selles on mul VÄGAGI õigus.

Taisse jõudes vaatas viisaonu mulle korraks otsa, uuris üht ja teist passi, templeid, viisasid. Lõi saabumistemplid ja -kaardi mu uude passi ja... olengi kohal!

Elan koos Nariki ja Miyabiga, kes on väga viisakad ja väga omaette kogu aeg. Mul on eraldi magamistuba, eradi vannituba ning omaette pääs rõdule-õue.

Ilm on pilves, aga mõnusalt soe ja niiske!

Täna jõin oma hommikuse (pigem küll lõunase, magasin... 14 tundi!) jääkohvi (koos piparkookidega, aitäh Kerstin!), käisin ujumas, tegin pediküüri ja nüüd sätin end massaaži.

Ei saa öelda, et kehv oleks.

Selline oli tänalõunane ilm.

P.S. Jaapani keeles "meeldima" on "suki" ja see Jaapani kiirsupp, mida mulle eile pakuti, kannab nimetust "kitsune udon soba".

P.P.S. Ma ei olegi täna veel riisi söönud! (Ega veini joonud ;) ).

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP