type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Siilijutud

Monday, September 2, 2013

Pean vajalikuks veel ühest vanast asjast rääkida.

Kui emme viimati Tais külas käis, oli ta shokeeritud, et Dolly plastik-karbis pesitsema pidi. Ma olen põhjustest ka varem kirjutanud, aga teen selle nüüd puust ja punaseks. Selline oli nimelt Dolly üks esimesi elamisi (mul on nüüd ju Youtube'i kanal!):


Ma tõesti ei arvanud, et see talle liiga väike ja piinav oli. Elamises leidus "magamistuba" (pehmest käekotist tehtud, üleval vasakus nurgas), söök-jook oli alati kättesaadav (need pruunid krõbinad, mis mööda elamist laiali on) ning ringijooksmise variandid olid ka. Aga ta ronis sealt ALATI välja, isegi, kui seinad videos nähtavast poole kõrgemaks ehitatud sai. Lõpuks, kui ta külmkapi avausse kolis, näitas ta ju, et eelistab elamiseks veelgi väiksemat pinda. Aga peaasi, et see oleks tema enda otsustada! Ma loodan, et Dolly leidis endale džunglis sobiva uru. Ja kui ei leidnud, siis... sai ta vähemalt tunda vabadust, ma usun küll, et ta nautis seda.

Pole paremat pilti iseloomustamaks siilide vabadusihalust!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP