type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Sellest, et kõik on võimalik!

Friday, January 18, 2013

"Halloo Maili, palun saada mulle Z'i tiimist nii palju fotosid ja videosid, kui sa vähegi leiad! On võimalus, et nad saavad osaleda ühe väga tuntud hip-hop staari video võtetel, küll ilma (erilise) tasuta, aga promo on kindlasti seda väärt!" Helistajaks oli Sam, tohutult kihvt naisterahvas, kes on mulle organiseerinud kõik need filmimised ja pildistamised, milles ma siin Phuketil osalenud olen.
"Ahah, mul peaks olema küll...," alustasin lauset.
"Mul on neid pilte vaja ASAP, kohe!" ei lasknud Sam mul lõpetada.
"Ok, otsin internetikohviku ja saadan ära!" vastasin.

Tund aega hiljem olid Power Storm Crew (Z'i tiim) pildid-videod Sam'i postkastis.

Kõne leidis asest eelmisel reedel.

Olin mõned päevad varem uudistest lugenud, et Snoop Dogg tuleb Taisse kontserdi andma ning ma hakkasin oma peas ennatlikult pilti kokku panema. Kuklas kumisemas, et "see ei saa olla võimalik!"

"Tead, Z! Mul on üks mõte! Aga sa ei tohi sellest veel kellelegi rääkida, ma võin väga valesti arvata," teatasin Z'le järgmisel hetkel. "Mul on nimelt tunne, et see tuntud artist võib olla Snoop Dogg!"*

Selle nädala esmaspäeval sain järgmise kõne, kus Sam ütles, et üritab PSC'le privaatset casting'ut organiseerida. 
"Kas soovid teada, kes on see artist?" küsis Sam.
"Issand, muidugi!"
"Snoop Dogg koos Rita Ora'ga, nad filmivad Phuketil videot oma uuele singlile!"

Jooksin Z'le uudist teatama, ise samal ajal elevusest üles-alla hüpates.

Samal ööl esines PSC Snoop'i tiimile, kes ilmselgelt nähtuga väga rahule jäi, nagu juba järgmisel päeval selgus, sest nad kinnitati videos osalema.

Ma ei mõelnud hetkeksi, et kui nad selle töö saavad, kohtuvad nad isiklikult Snoop'iga. Mul oli miskipärast arusaam, et artist teeb oma asja stuudios ära ning hiljem lisatakse sellele tantsijad ja muu taust. Et niimoodi see suurte kuulsustega käib. Selgus, et eksisin.

Kõik pöörase kiirusega toimunu päädis sellega, et eile-täna osales Power Storm Crew Snoop Dogg'i ja Rita Ora video võtetel. Tantsides otse staaride kõrval! Olin ka kohal ning pressisin end Snoop'iga ühele pildile. (Ja ma ei ole seda tüüpi inimene, kes igatseks endale pilte seeriasse "Mina ja kuulsus", aga seekord oli tegemist pisut erilisema sündmusega ja ma soovisin seda jäädvustada).

Mis mulle kogu selle loo juures kõige rohkem meeldib, on see tunne, mis mul tekkis. Tunne, et kõik on võimalik! Vaid mõned päevad varem, esimese telefonikõne ajal, lõbustasid Power Storm Crew poisid Phuketi turiste oma tänavashow'ga. Mõned päevad hiljem tantsivad nad maailmakuulsate staaride videos, mis jõuab potentsiaalselt miljonite silmapaarideni! 

Mu peas keerleb juba mõnda aega mõte millegi oma algatamisest ("oma firma" kõlab kuidagi liiga ametlikult, kuigi see oleks korrektne termin). Mul on olemas idee ja ma olen välja töötamas kondikava selle teostamiseks. Ja mind on nüüd saatmas uskumatu mõte, et see võibki tõesti võimalikuks saada.







Töö- ja puhkehetked (PSC sai Snoop'i uue loo kätte videovõtetega samal päeval, vaid mõne tunniga komponeerisid poisid loole sobiva rutiini!) ning pildid rubriigist "Mina ja kuulsus".

*Jah, ma tean-tean, et ta on Snoop Lion nüüd.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP