type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kui vaid antaks rõõmus kannatada!

Tuesday, January 1, 2013

Mu uue aasta esimese päeva programmi kuulub alati "Tujurikkuja" sketšide vaatamine ja ma ei saa klippi "Olla eestlane on halb (Kannatame ära!)" mainimata jätta!

Olen ma ju ise täpselt see tüüpiline ilma üle vinguja (arvatagi ju, miks ma muidu siin Tais olen) ja ka tüüpiline ajaloolise tausta pärast "kannataja" - mind ajab näiteks ALATI närvi, kui mind Phuketil venelaseks peetakse ning veel enam häirib mind venelaste arusaam: "Sa oled ju eestlane! Tähendab mõistad vene keelt!", mispeale ma alati inglise keeles läbi hammaste surun, et ega ikka ei mõista küll.

Tegelikult saan ma ju omajagu sellest, millest venelased (omavahel) räägivad, aru - vastu, tõsi küll, midagi väga öelda ei oska, aga mul on see eestlaslik vimm, et "tulgu juba oma nõuka-ajast välja ja saagu aru, et maailm ei keerle (enam) nende ümber ja et me ei ole ühisest sõprus- ega perekonnast, nagu neile mõelda meeldib ja ei ole mitte ühtegi põhjust, miks ma nende keelt oskama peaks".*/**/***

Ülejäänud riikide kodanikele jäävad minu "kannatused" muidugi kaugeks, ei tea nad ju Eesti olemasolustki midagi, mis veel siin meie ajaloo tundmisest rääkida. Oh, kui nad vaid tunnustaks meie kannatusi, küll siis saaks rõõmus kannatada!


Lõppu üks tore seik ka - kohtasin paar päeva tagasi Open Bar pileteid müües kaht austraallast, kellest üks oli Eestiga üsna hästi kursis. Vähemalt teadis meie riigi suurust nii pindalalt, kui rahvaarvult. Jutt läks ühe teise Phuketi ööklubi peale (White Room), mis on mõõtmetelt Seductionist, kus ma töötan, kordades pisem. "See White Room on ju isegi väiksem, kui Eesti!" teatas teadjam austraallane. Väga terav ja tabav. Ma võtan selle oma müügijuttu sisse.

*Ma tegelikult olen alati arvanud, et ükskõik, millise keele oskus ei jookse eales mööda külgi maha, aga see siin ongi iroonianurk.

**Ja ega ma siis ei tule selle nõuka-aja unustamisega ju poole peale vastu ka, mis sest, et ma sellest ajast suurt midagi ei mäleta, patriotism lööb ikka välja. Aga see siin ongi iroonianurk, nagu ma juba mainisin.

***Venelased muidugi mõtlevad, et saagu meie ometigi üle oma uhkusest ja tunnistagu, et oleme endiselt suured sõbrad ja vennad ja tunnistagu mina ometigi, et ma nende keelt oskan! (Iroonianurk, eksole).

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP