type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

T88st, vol 2 (ehk miks on raske praegusest loobuda)

Tuesday, February 21, 2012

Nagu ka eelmises postituses mainisin, muutusi on tarvis ja kindlasti tahan ma oma praeguse t88 parema vastu v2lja vahetada. Seda paljudel erinevatel p6hjustel, aga k6ige p6hilisem ja arusaadavam neist on ilmselt see, et ainult komisjonitasu alusel teenides on juberaske plaane teha.

Aga! Samuti on ilmselge, et midagi selle t88 juures on, mis on mu aju ja kere kiiremast muutuse poole liikumisest hoidnud.

Toon kolm lihtsat n2itet, mis peaks h2sti illustreerima, miks ma ikka neid pileteid myyn:

Esimene n2ide. Suvaline esmasp2ev. K6nnime s6brannaga m88da Patongi t2navaid, tyytame turiste oma piletitega ja no ei 6nnestu kuidagi rohkem, kui 2 maha myya. M6tleme hetke ja otsustame t88tegemise asemel hoopis ujuma minna! Valime v2lja esimese ettejuhtuva hotelli, jalutame turistidena sisse, ujume ja p2evitame ning alustame j2rgmist p2eva v2rskelt ja tunduvalt parema myygiga.


Teine n2ide. Suvaline teisip2ev. Saan 6htul k6ne Samanthalt, kes siinseid reklaami-, filmi- ja muid v6tteid korraldab ning ta palub mul j2rgmise p2eva varahommikuks olla valmis s6iduks Coconuti saarele, kus filmitakse yht Vene reklaami. S6idan kohale, l2bin riiete vahetuse ning istun terve p2eva saarel ylej22nud osalistega juttu puhudes. Alles 6htupoolikul palutakse meil saarelt lahkuvate turistidena kaamera ees jalutada, kogu t88 v6tab kokku aega vaid m6ned minutid. Palka saan 3000 bahti. Lisaks tasuta saaretripp, s88k ja muidugi uus s6branna Soomest!


Kolmas n2ide. Veel yks suvaline esmasp2ev. Et s6brad on v6tmas ette j2rjekordset trippi Corali saarele, otsustan ka mina vaba p2eva kasuks ning s6idan kaasa. P2ev m88dub rannas lebotades, p2evitades, ujudes, snorgeldades.






Pyydsin illustreerida seda, et yksk6ik kui ebastabiilset sissetulekut see Open Bar mulle ka ei pakuks ja yksk6ik kui v2ga olen ma tydinenud olemast yks neist tyytutest myygiinimestest, kes turistidel rahulikult olla ei lase, on siiski v2ga m6nus planeerida oma aega t2pselt niimoodi, nagu p2he tuleb ning v6tta lihtsa vaevaga vabu p2evi - olgu siis m6ne muu (ja paremini tasustatud) t88otsa tegemiseks v6i hoopis ringitiirutamiseks.

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP