type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

T2idetud munad kui luksustoit

Tuesday, February 21, 2012

On ytlus, et iga algus on raske. Ja kindlasti on raske alustada s88gitegemist pooltyhjas k88gis. Mu uuel korteril on nimelt ka v2ike k88k ja pooltyha all pean silmas seda, et peale gaasipliidi, kylmkapi ja m6ningate n6ude seal esialgu suuremat ei olnud. Olen juurde ostsnud paar panni ning elementaarsed algained nagu sool, pipar, oliiv6li.

Just igasugu s88gikraami nullist soetamine teeb s88gitegemisega alustamise raskeks. Kui juba soolad, piprad olemas, siis nendest j2tkub ju mitmeks korraks! V6i kotit2iest riisist v6i makaronidest, eks. Sel samal p6hjusel tundus esialgu ka t2idetud munade tegemine liialt kulukas ettev6tmine. Vaja oli ju soetada lisaks munadele, sinepile ja majoneesile ka n2iteks s88gis6el, mida mu k88gis ei eksisteerinud.

L6puks said tibud ikkagi valmis! Siin nad on, mu t2itsa enda tehtud t2idetud munad:


Kokku l2ks kogu kupatus maksma (tibusid tuli kokku pisut rohkem, kui taldrikule mahtus) 245 bahti (kaasa arvatud terapipar silmadeks ja tomat nokkadeks, mis on ometi ju k6ige olulisemad elemendid t2idetud munade juures!!!). Annab luksustoidu hinna v2lja kyll. Sama raha eest saab korraliku restoranieine. V6i kahekesi kaks korda riisi syya.

Kui tekib kysimus, miks ma esimeseks s88giteoks just t2idetud munad valisin (k6htu nad ju ei t2ida v6i v2hemalt ei ole ette n2htud neid sellistes kogustes tarbida, et k6ht t2is saaks), siis p6hjus on lihtne! Tegelikult on neid kaks. Esiteks - Zad armus eestlaste j6ululauas verivorstide k6rval (sic!) ka t2idetud munadesse ja et ma uhkustasin, et minagi neid teha oskan, tuli s6na pidada. Teiseks - tegemist on kahtlemata sellise toiduga, mida siit poest valmiskujul osta ei saa, aga mille komponendid ometi lihtsasti k2ttesaadavad ja ma olen t2idetud mune alati arrrmastanud.

T6ele au andes oli tegemist mu teise korraga siin kypsetada. Esimesel korral tegin kotlette praekartuli ja kurgisalatiga. Et aga tulemus v2ga maitsvaks ei osutunud, kirjutan kotlettidest m6ni teine kord. Siis, kui olen emalt meelde tuletanud, kuidas kotletid ilusasti paksuks ja mahlaseks teha (mu omad olid kuivad kribud).

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP