type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

T88st (ehk miks ma kuidagi Eestisse tuldud ei saa)

Tuesday, February 21, 2012

Nonii. Ma olen seda varemgi m6elnud ja ka v2lja 8elnud, et ma tahaks k6iki soojamaa elust unistajaid korraks raputada. Sest vaata - unistustes on nii, et saad palmid ja sinise mere ja igap2evase p2ikesepaiste, aga samas veedad j6uluaja t2idetud ahjukana, verivorste ja hapukapsast sisse ajades, aastavahetuse Kalevi t2nava katusel ilutulestikku nautides, jaanid metsas roheliselt helendavate usside seltsis ja Schillingu Ingaga Kilingi-N6mmel. Ja loomulikult on k6ik l2hedased l2hedal ning s6pradega saab iga kell syya teha ja Aliast m2ngida. Ja loomulikult seda k6ike korraga! Et m6ttej6ul lendad yhest kohast teise. Viuh! - Phuketi randa raamatut lugema! Ja viuh! - jaanitulele!

Tegelikult see k6ik (ylla, ylla!) p2ris nii ei ole. Tegelikult on vaja raha ja aega ja - nagu ma nyyd vaikselt aru hakkan saama, ka v2heke l2bim6tlemist ja planeerimist. Et ei olegi viuh! ja viuh!*

See sai mulle kiiresti selgeks, et suveks ma koju ei j6ua. J2rgmine plaan oli, et lendan lumeks kohale. Veebruar tundus m6tte tekkimise hetkel piisavalt kaugel, et planeerida ja raha koguda, aga v6ta n2pust!

Ja nyyd ma kirjutangi t88st, nagu pealkirjas lubatud. Ma olin nimelt kindel, et saan detsembrist-aprillini lisat88d Seductionis, mis oleks mulle iga kuu korraliku rahatagavaru taganud. Kahjuks langes see variant 2ra, sest minu asemel v6eti t88le klubimanageri s6branna ja rahvuskaaslane, kes mingite ootamatuste t6ttu oli t88tuna ula peal.

Siis - jaanuari tripi ajal helistas s6branna ning teatas, et mul oleks v6imalus t88tada Joe Conradi mustkunstishowle. Teadsin varem kuuldust, et Joe n2ol ei ole tegemist just k6ige usaldusv22rsema tegelasega (probleemid palkade v2ljamaksmisega) ning seet6ttu n6ustusin tingimusel, et saan oma palga k2tte n2dalakaupa. Alguses l2ks k6ik lepase reega - ilmusin igal 6htul imekombel kastidesse ja puuridesse ning sain selle eest korralikku palka. Kuni p2evani, mil Joe 30 miljonit investeerijate raha taskusse pistis ja kadus! Keegi ei tea, kuhu! T6eline mustkunst! Mina 6nneks paljust ilma ei j22nud, vaid paari show eest oli maksmata, aga kahjuks kaotasin sellega j2rjekordse lisaraha teenimise v6imaluse.

Olen teinud promot88d ka yhele restoranile ning osalenud m6ningates Phuketil filmitud reklaamides ja filmides, saanud selle eest samuti korralikku tasu, aga tegemist on olnud v2ga ajutiste ja planeerimatute sissetulekutega.

Ja viimaks siis muidugi see va Open Bar, mis mu igap2evase leiva lauale toob. Olin aasta alguses positiivne, et n2ed - tulen puhkuselt ja olen energiat t2is ning myyn, kus myriseb, aga ei! V2ga kehvade myygitulemustega algas aasta. Nyyd on 6nneks tunduvalt paremaks l2inud ja olen endale l6puks tekitanud reaalse plaani ja s22stmise skeemi.

Ma sellest praegu pikemalt ei kirjutaks, tahan k6igepealt n2ha, kas see t88tab. (Ei taha 2ra s6nuda, noh!). Seda v6in kyll 8elda, et oleme Zadiga n2iteks igap2vaselt K6IK kulutused kirja pannud ja see on ootamatu, kui palju raha meil IGA P2EV kulub! Pikemaks kokkuv6tteks on veel vara, aga ma olen juba avastanud kaks lihtsat s22stmisnippi:

* Esiteks - kallimates s88gikohtades ei tasu jooke tellida. Juurdehindlus on tohutu. Palju m6istlikum on eine 2ra syya ning hiljem oma vesi v6i j22kohv hoopis Seven Elevenist v6i Family Martist (natuke nagu R Kiosk Eestis, ainult tunduvalt parema kaubavalikuga, avatud 24/7 ja suhteliselt odav pealekauba) soetada. Neid on siin iga nurga peal, niiet janusse kindlasti ei sure! (Variant on alati ka enne s88ki juua).

* Teiseks - kui ei ole just tohutuid allergiaid v6i v2ga peps ilutoodete soetamisel, siis odavama toote kasuks otsustades s22stab h2sti. Viimati dushshigeeli** ostes valisin 50 ja 200 bahtise vahelt esimese variandi. Puhtaks peseb samamoodi, kui varasemad tooted.

Meil Zadiga on kummalgi ka yks n6rkus, mis raha s88b. Minul kodu (tahan osta k6ike alates kylmkapimagnetitest kuni riidekapini) ja Zadil mootorratas (tahab k6ik originaaljupid v2lja vahetada). Hetkel on keeld peal - neile n6rkustele raha ei kuluta.

Veelkord pealkirja juurde tagasi tulles - loomulikult pean ma k6iges syydi t88d ja t88alaseid segadusi (no et t2na mustkunst ja homme ei midagi), aga mitte oma kulutamishullust! See oli iroonia, eks! Tegelikult tuleb nii yhes kui teises vallas muudatusi teha...

*See ei t2henda, et ma oma otsust siia tulla kahetseks! Kindlasti mitte! Kui saaks aja tagasi kerida, teeks samamoodi.

**Lisaks t2pit2htedele puuduvad mul ka susisevad t2hed, sellest ka sellline kirjapilt!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP