type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Kuu aega vaiksel Eestimaal

Saturday, October 5, 2019

Ma olen nüüd pisut üle kuu aja Eestis olnud ja... vaikne on.

Kodumaale tagasilend oli üsna viimase hetke otsus ja selle taga peitus mitu põhjust (mh tervislikud ja majanduslikud põhjused). Aga siin ma olen!

Põrutasin maandudes otse Tartusse ja esimesena jäi kohe silma see, et tänaval ei liikunud praktiliselt mitte ühtegi inimest. Vaikne on. 

Järgnevatel päevadel ja nädalatel olen imetlenud seda, kuivõrd puhas, ilus ja organiseeritud Eestis on, nagu mingi joonistatud maailm! Aga ikkagi - vaikne on igal pool. Ärgu saadagu must valesti aru - looduses (metsas ja järve ääres) naudin ma seda vaikust väga, aga linnades võiks natuke rohkem elu ja kära olla! Nii "taistunud" olengi, haha!

Tegelikult on mul oma käikudega väga vedanud ja ilmadega väga vedanud ja kodumaa on ikka nii ilus, midagi ei ole öelda...

Suussulavad ploomid vanaema aiast

Bella!

Sügisannid




Antioksüdandid otse allikast

Selli-Sillaotsa matkarajal





Sooloseilava sõbranna nauditav luulekogu

Rahe ehk lumekruubid (haha)

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP