type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Nuti-bluti

Friday, March 28, 2014

No emme tõi mulle ju selle va iPad Mini ära ja kui alguses ei saanud ma kuidagi vedama, siis nüüd ei saa pidama, ehket oma läpakat ei ole ma juba teab mis ajast lahti teinud ning osaliselt seetõttu pole ka blogi pidanud. Sest kuigi nutikas on nii mugav ja moodne jne ja ma kasutan teda IGA PÄEV ja IGAL POOL, on temas trükkimine endiselt "ilge pein". Sest klaviatuur on liiga väike! Ja "nühitav ekraan"* on liiga ebamugav normaalsete nuppudega klaviatuuriga võrreldes.

Aga issi juba Skype's pahandas, et blogi ma üldse ei pea ja sellepärast pühkisin oma läpakalt tolmu ning asusin klõbistama...

Tuleb-tuleb...


Keegi pühendas mulle sellise loo. Ja etteruttavalt - ei, mul ei ole ühtegi uut peigmeest. (Ega ka ühtegi vana ei ole). Keegi lihtsalt pühendas loo. Ja kui nüüd veel keegi ütleks, millsest TEISEST loost selle loo esimene käik pärit on, saaks ma rahulikult magada!

*See on mu kalli venna geniaalne sõnaleiutis.

1 comments :

Maili Kangur March 28, 2014 at 5:57 PM  

kohe, kui olin "postita" vajutanud, tuli meelde! SEE lugu: https://www.youtube.com/watch?v=uS4CvCGFyqc! mitte päris 100%, aga jubesarnane ikka.

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP