type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Jaaniks koju!

Thursday, June 14, 2012

"Palun too lund ka kaasa, kui tagasi tuled!" olen kolme Zadi nooremat sugulast-sõpra temalt palumas kuulnud. "Olgu, aga kui see vee kujul kohale jõuab, siis sa pead lihtsalt aru saama, et lumi sulas pika reisi käigus ära!" on Zad vastanud.

Ühesõnaga! Nood kaks erinevat luba on käes! Minul oli Phuketi immigratsiooniametist tarvis luba Taist väljumiseks* ja Zadil Soome saatkonnast** viisat Eestisse sisenemiseks.

Pange šašlõkid marinaadi, ma tulen jaanipäevaks koju!!!

*Mu praegune aastane viisa on selleks, et ma siin kohapeal koolis käiks ja keelt õpiks, mitte ringi ei rändaks. Loomulikult võin ma ka ilma loata oma kodumaale sõita, aga siis kaotab mu viisa automaatselt kehtivuse. Seetõttu ongi vaja ametis plaanidest teada anda, et Taisse tagasi tulles sama viisaga riiki siseneda saaks.

**Eesti saatkonda Tais ei ole, nagu ka Tai saatkonda Eestis.

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP