type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

Oh seda õnne ja rõõmu! (Läpakas nüüd töökorras).

Sunday, March 27, 2011

Kuidas ma nüüd mõnulesin neid täpitähti sissetrükkides! Jah - mu läpakas on jälle elule äratatud! Mis siis juhtus? Viisin ta parandusse, kus teatati, et kõvaketas on tuksis ja vajab väljavahetamist ning mitte ühtegi infokildu vanalt kõvakettalt kätte ei saa. Viimasega ma kuidagi nõus ei olnud. Kontakteerusin ühe Eesti IT-guruga, kes varem mu arvutit parandanud on, ning tema lohutas, et nii hull olukord siiski ei ole. Info saab kätte, aga ta ei ole kindel, kas viga on kõvakettas või milleski muus. Pärast seda mu rüperaal lihtsalt "magas" mu toas, sest ma ei julgenud teda info kadumise kartuses puudutadagi. Ja no lõpuks viisin ta järgmisesse parandusse, kus vea demonstreerimise käigus ärkas läpakas järsku lihtsalt üles! Salvestasin kibekähku kõik asjad välisele kõvakettale, lasin uue Windowsi peale laadida ja nüüd - elagu täpitähed!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP