type='text/javascript'/>
Powered by Blogger.

This is Thailand. Part 4.

Sunday, January 30, 2011

Soetasin endale ükspäev uue pikendusjuhtme. Ja sellega komplektis anti kaasa... lusikas ja kahvel! Eurooplastele harjumuspäratult antakse kohalikes söögikohtades iga söögi juurde noa ja kahvli asemel lusikas ja kahvel, aga seda pole ma veel kusagil kohanud, et pikendusjuhtmega muuhulgas ka söögiriistad kaasas käivad.

Ja ma lihtsalt ei suuda olla ilma järjekordselt prussakatest rääkimata. Neid on siin igal pool, jooksevad mööda tänavaid ringi jne. Aga kui mõni selline mu elamispinda vallutada üritab, siis on üsna tüütu küll. Olen nüüdseks neljale elukale otsa peale teinud. Esimene sai lömastatud, kaks järgmist vannitoas ärauputatud ning neljanda saabumise hetkeks olin ma juba nii palju targemaks saanud, et tarvitses vaid ennatlikult varutud prussakamürk käiku lasta ja tegelena suri mürgitusse. (Ma kõlasin ka endale praegu eriti julmalt).

Ahjaaa... Ikka veel sajab! 26. jaanuaril tähistasid austraallased Austraalia päeva ning selleks puhuks korraldati Phuket Beach Clubis basseinipidu. Kella neljast päeval alanud pidu tervitas Phuket paduvihma valanguga. DJ käivitas loo "It's Raining Men" ja mitte ükski piduline ei lasknud end padukast häirida. Aussie, Aussie, Aussie! Oi! Oi! Oi!

0 comments :

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP